Geoblog.pl    Waldek    Podróże    Indonezja    Dogonić czas czyli kupowanie biletów lotniczych z dużym wyprzedzeniem

Dogonić czas czyli kupowanie biletów lotniczych z dużym wyprzedzeniem

Indonezja
Indonezja, Maumere

Maumere, taras hotelu...Miasta nie widzialem wcale. Za 20krp z "terminalu" -tak tu nazywaja stacje autobusowe- motobaikiem przyjechalem do hotelu, ktory udalo sie mi zabookować z "pokladu"autobusu. Skorzystałem ze strony www.agoda, która w Azji ma lepszą ofertę niż www.booking. Pokój na stronie ofrowany był w promocji 50% i kosztował ok. 130 krp. Położony daleko za miastem, 15 km od terminala autobusowego i tyle samo do lotniska-20 minut skuterem za 10 krp. Pokój znośny z ciepła woda, blisko plaży niestety brudnej. Skromna restauracja, przyjemny taras na skraju plaży, bardzo życzliwy personel.Dobre miejsce na jedną noc w oczkiwaniu na samolot. Dzisiaj mogę się wyspać Lotnisko małe, szybka odprawa. Przed wejsciem do samolotu bookuję hotel w Makasar -300 m od Fort Rotterdam. W ofercie agody za 80 zł. karte obciążyło 100.